tisdag, november 28, 2006

tre avklarade

Då har jag deltagit på mitt tredje och sista månadsmöte. På månadsmötet som tar två timmar avhandlar vi ekonomi, framtid/dåtid samt presenterar/avtackar kollegor. Allt på 100% japanska. Ibland snappar jag upp ord som DVD, creative directurur och Swedena.

På måndag flyttar vi till nytt kontor. Nytt kontor betyder nytt kodlås, ett lås som ska jobba med fingeravtryck som jag har förstått det. Några som vet exakt hur det går till är japanerna. De fick en 12 sidor lång genomgång av låset. Det tog 30 minuter. Här ser vi slide nummer åtta.

möte

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Här kommer en översättning av den japanska texten:

Där är målet.
Jag kan träffa målet.
Jag kan klara det.
Vad händer?

(pil)

Jag träffar målet.

08:46  
Blogger Axel skrev..

tjena! dina bilder e ju asbra samt valdigt roliga. har du kollat in martin Parr. kul att du gillade bilderna. mina larare hatade dom. snalt att ni inte far en san dar scanner som gar lmed laser over ogat.... ni borde ha en walk-thru X-ray ocksa!

14:58  
Blogger random_user skrev..

Vi saknar dig! / Dead-web crewet

08:17  
Anonymous Anonym skrev..

det måste vara ett himlans massa swooschande och effekter i power pointen med så många pinnar och streck! fattar att du gillar japan.

09:17  

Skicka en kommentar

<< Home