onsdag, september 20, 2006

Meguro Heights

Om jag fick ¥ 1000 för alla mail där folk undrar hur jag bor hade jag varit halv-rik nu. Jag bor ca 15 minuters promenad från jobbet i en charmig men inte så luftig 1a på 12 kvadratmeter. Ser kanske inte myckt ut för världen men jag gillar verkligen stället. Så, välkomna in i rum 101, Meguro Heights!

Mitt fönster ser ni där trappan börjar. Ingång vid brevlådorna.

meguro hights
Rummet... inte så mycket att säga om. Skön säng.

rum1
Dörren längst bort som leder en rätt in i köket.

rum2

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

MYSIGT!

22:17  
Anonymous Anonym skrev..

Mmmm, AC :)
Annars ser det väl ut som ett vanligt rum på Kumla el dyl ;)

Hoppas du har det riktigt gött!

/o i lomma

15:19  
Anonymous Anonym skrev..

Åh fy fan vilken ångest. Du kommer vakna upp en dag och upptäcka att du är en jättestor kackerlacka... hu!

16:20  

Skicka en kommentar

<< Home