måndag, oktober 23, 2006

Yoyogi Park

Söndag = Yoyogi Park. Folk sjunger, spelar, dansar, kickar boll mm mm. Det är andra gången jag besöker denna park. Första gången regnade allt bort. Så igår hade jag glömt minneskortet till min, om jag får kalla den, lite fetare kamera. Skit. Jag och Yoyogi funkar inte riktigt. Hur som helst. En bild på den här damen som sjunger i sin mic blev det. Men vart går sladden?

Yoyogi
Vi stegade ut ur parken och kopplade på shoping-läget. Merci beaucoup har en festlig och spännande profil/inredning. Kläderna, som var för dam, hoppade vi av naturliga själ över.

merci2

merci1
Kvällen avslutade jag för mig själv på en tom bra. Jag och bartendern som är Nipponham Fighters-fan satt i en soffa, drack öl och kollade match nummer två. Fighters vann. Fan.

Dragons

1 Kommentarer:

Blogger Martin skrev..

helvete!!
fler bilder från munnen/tyget/soffan/saken.

har aldrig sett någonting ballare.

18:00  

Skicka en kommentar

<< Home