tisdag, december 05, 2006

Ugglor i staden

Barcelona har sin uggla, Tokyo har sin.

ugglA

5 Kommentarer:

Blogger André Johansson skrev..

Jag gillar mest den töntiga killen som i typisk oskuldsmundering står och rappar i bakgrunden. Det är hans rap som ugglan dansar till.

16:48  
Anonymous Anonym skrev..

Men ni är ju alldeles kollosalt lika som bär. Både munnen och den där näbben där uppe är ju identiska.

20:55  
Anonymous Anonym skrev..

Fan det är ju tvillingar på bilden. Förresten ska inte nedersta knappen på en kavaj vara uppknäppt när det är två knappar? Har fått det inpräntat i mig.

21:03  
Blogger André Johansson skrev..

Ja, det har ni rätt i, det är likt!

Jag har hört (från Götrich) att nedersta knappen inte ska vara knäppt (detta gäller vid såväl två som tre knappar). Men jag är inte säker. Om du vill veta med säkerhet rekommenderar jag att du mejlar pungrakarbloggen Manolo.

21:20  
Anonymous Anonym skrev..

Man knäpper inte den nedre knappen i vare sig kavaj eller väst förrän Finland är återtaget.

05:14  

Skicka en kommentar

<< Home