torsdag, september 21, 2006

Veckan i bilder

"Veckan i bilder" kanske ska bli ett stående inslag här på blogen. På torsdagar tömmer jag mobilen och bjuder på just veckans mobil-bilder. Vad sägs?

Det är ett tjat om den här Kari Kari Cheese Agen, men det var så allt började och den håller för hypen. Här har Shinji en ostpinne i munnen.

Kari Kari Cheese Age
Det vita sminket jag nämnde tidigare ser vi här. Kelly Osbourne, som spelade in någon form av video i Shibuya, sitter i mitten.

Kelly
Öl med Shinji på burgarstället Gold Ru$h. Hamburgarna får man i söta vetebullar. Inte helt olikt de bullar som används till semlor.

Birru
Efter ölen tycker man att man ser en rolig skylt

Fuku
Kjedjan Mos Burger säger att "Hamburger is my life". Jag lovar, har bara ätit två burgar denna vecka. Övriga mål har det sörplats nudlar och mumsats sushi för hela slanten.

Mos Burger

4 Kommentarer:

Blogger Anna skrev..

Haha! 2:a bilden uppifran: Det var det j-ligaste. Tror jag hamnat i Albanien igen?!? Ocksa 3:an uppifran: Kristianstad dagarna!

23:06  
Blogger D.S. skrev..

Bra Tokyoburgers: Freshness Burger, det där hawaiianska stället, Lotteria, Mos Burger - i den ordningen, typ.

00:33  
Blogger Jacob! skrev..

Dom där hamburgarna... ser... så... goda ut att jag... måste... äta... mat? På tal om ost åt jag och David en "mix" av snacks på Jensens i dag. Betyg - som alltid - oslagbart.

02:00  
Blogger Helena skrev..

Jens din blogg håller mig vid liv.
Tack för att den/du finns.

00:27  

Skicka en kommentar

<< Home