söndag, oktober 08, 2006

Lasse Granqvist

Skulle precis slå igen datorn för dagen när jag läser att "Petter Hansson agerar med pondus" "Sverige får drömstart" "Hansson fortsätter med resoluta brytningar" i EM-kvalet mot Spanien. Vad är det frågan om? Får ringa Kalle för att få detta bekräftat. Kalle svara "Ja, det stämmer".

Inte mkt att välja på. Web-radion åker på. Det är tack vare web-radion jag nu tänker slå in världens mest öppna dörr...

LASSE GRANQVIST ÄR HELT UNDERBAR.

I 81a minuten säger han
"Å precis innan spanjorerna ska lägga denna otroligt viktiga hörnan kommer publiksiffran 30560. Det var just lämpligt. Avdelning – Vi skiter väl i det!"

Sen gör Allbäck 2-0.

Lägger nöjt huvudet på kudden och minns med ett leende på läpparna när jag satt i bilen på väg mot Öland för att fira midsommar. Lasse skriker med sin allra hesaste röst.
"Hörde jag hörna i Dortmund? Hörde jag hörna i Dortmund!?"


Lasse blir glad vid 1-0 mot Paraguay.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

coool maan

04:19  
Anonymous Anonym skrev..

Faa Kin Su Pa

//Jo Ke

04:21  
Anonymous Anonym skrev..

Taii Ni Po Nii

04:23  
Anonymous Anonym skrev..

konstiga inlägg. Vem är det som pratar?

04:23  

Skicka en kommentar

<< Home