torsdag, oktober 12, 2006

Optik

Jag har köpt nya glasögon. Efter 16 år med små stålbågade brillor blev det ett par monster i plast.

glasögon
Jag har velat i fyra timmar nu över att lägga upp den här bilden. Hur jobbigt får det bli att fläska upp en närbild på sig själv? Ibland önskar man att man var som Helena Hjelm. Hon är duktig på sånt.

Nu piper jag och träffar The Sebtons
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppdaterat:
Väntade på Sebtons i 90 minuter. De kom aldrig. Mr Sebton var enligt Mrs Sebton övertygad om att "vi ses i kväll 18.30" betyder "vi ses i morgon 18.30". Ger ev dem en ny chans i morgon (läs i kväll?).

8 Kommentarer:

Blogger Jacob! skrev..

Älskar bågarna!

18:12  
Anonymous Anonym skrev..

DET HÄR var glatt må jag säga!

19:30  
Anonymous Anonym skrev..

Monster, nej nej.. Det här är monster.
Den där ljusa halvan måste man nog vänja sig vid. Annars trevligt. Har kört plast länge själv, men då mer Buddy Holly.

23:42  
Anonymous Anonym skrev..

Det här skall det ju vara.. sorry

23:44  
Anonymous Anonym skrev..

Ingo tipsade om din japanblogg igår, och ser man på, när jag idag går in så skådar jag en ny trendig och stilig eriksson. Tjusigt!

01:10  
Anonymous Anonym skrev..

Läckra bågar, som vi säger på Liljebergs Ur & Optik.

01:11  
Anonymous Anonym skrev..

Jag tycker du är jättefin, min son!

06:00  
Blogger Helena skrev..

Man ska inte vara rädd att blogga upp sig själv. Det är ju hela grejjen liksom. Och dina bågar är MYCKET snygga!

22:29  

Skicka en kommentar

<< Home