torsdag, oktober 12, 2006

WTC

Såg Oliver Stones World Trade Center igår. Kritiken har inte varit så vänlig mot WTC men jag kan inte låta blir att sugas in i filmer som denna.

Första kvarten är skrämmande njutning om ni fattar. NY vaknar och allt det där, skuggan av ett plan som flyger alldeles för lågt... sen en jävla smäll.

När jag för en tid sedan letade efter musik av filmmusikkompositören Hans Zimmer hittade jag den här hemgjorda MP3an. Musiken från The Rock blandat med Bush, nyhetsröster och vittnen till 9/11. Den är sjuk men jag förmår inte radera den från min iTunes. Lyssna.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym skrev..

Det hade kunnat vara en ljudbok. De låg ju bara där i mörkret och fick damm och asbets i ansiktet hela tiden ändå. Utfärdar härmed en inbränningsvarning för plasmaägare.

19:32  

Skicka en kommentar

<< Home